بشین سر درس و مشقت

اول از همه ممنون بابت دعاهاتون و اینکه به یادم بودید. خب بریم سر اصل مطلب و این جمله ی کلیشه ای که تو دوره ی ما وقتی این حرف بهمون زده میشد در حد فحش میدونستیمشو مثل اسب مینشستیم سر درس و مشقمون که نکنه اوضاع بدتر بشه کار به لطف پدرانه و مادرانه بکشه (منظور همون بحث شیرین کتک زدن هستش ) ولی تو این دوره زمونه بچه های نسل جدید که به صورت بالقوه آپدیت شده هستن اگر همچین حرفی بهشون زده بشه باعث میشه که پدر مادر یکی دو شب رو بیرون از خونه بخوابند تا ادب بشند البته ناگفته نمونه جمله ی بشین سر درس و مشقت موقعی گفته میشه که بچه سوالاتی از قبیل بابا من چطوری به وجود اومدم ، ار کجا میفهمیم من پسرم یا دختر و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

حرفها دارم اما... بزنم یا نزنم؟
با توام با تو! خدا را! بزنم یا نزنم؟
همه حرف دلم با تو همین است که "دوست..."
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟
عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم
گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟
از ازل تا به ابد پرسش آدم این است
دست بر.میوه حوا بزنم یا نزنم؟
به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟
دست بر دست همه عمر بر این تردیدم:
بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟

مدیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://farhangeyanyasoj.blogfa.com

سلام وب خوبی دارید اگه تمایل دارید با هم تبادل لینک کنیم

×ورودی91×دخترانه ×کوثر ×یاسوج×

Goli جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

بچه های این زمونه همه چی میدونن ازهمون بدوتولد:-D
عیدت مبارک:-)

عید شما هم مبارک

الهه جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ق.ظ

سلام... نماز روزه ت قبول... عیدتم مبارک...
من خودم اینقدر بچه درسخونی بودم که هیچوقت یادم نیست مامان بابام بهم این جمله رو گفته باشن...
عوضش دوتا خواهرام...
(جدیدا رفتم تو کار سه نقطه... :دی...)

آفرین ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد