علت بی اعصابی مردم ایران!!! (قسمت اول)

خب ایندفعه به صورت خیلی خیلی مهندسی و موشکافانه درباره ی بی اعصابیه خودمون یعنی مردم ایران تحقیق کردم و به دلایل زیر رسیدم گفتم شمارو هم در جریان بزارم دور همی حالشو ببریم!!!


1- به وجود آمدن کالر آیدی (یا بنا به قولی آیدی کالر) تلفن:

خب اون اولا که تلفنا این قابلیتو نداشتو شماره نشون نمیداد زرتی یک شماره رو میگرفتیم خوب که طرفمونو اسگل میکردیم ، تلفن رو قطع میکردیم یک دل سیر میخندیدیم و بعد به زندگی ادامه میدادیم. ولی الان به هرجا زنگ بزنی لامذهب شماره تو نشون میده که هیچ خود تلفن بفهمه مزاحمی از اولش شروع میکنه به فحش دادن!!!



 2- تصویری شدن آیفن (درب بازکن) های خونه:

قدیم قدیما که خونه ها زنگ نداشت و به قولی اونقدرا پیشرفت نکرده بود و با کوبه (یک چیزی شبیه اهرم که نمیدونم چطور توضیح بدم ) به در میکوبیدیم و خودمون رو جِر واجِر میکردیم تا یکی از داخل بگه کیه هم وقت فرار داشتیم هم وقت فکر کردن به اینکه طرفو چطور بپیچونیم که نفهمه اسگلش کردیم. شکر خدا دنیا پیشرفتو به چشمای خودش دید و زنگ های کلید مانند جاشونو گرفتند. که اولاش صداشون شبیه زرررررررررررررت زررررررررت کردن بود به جای زنگ که وقتی بارون میومد احتمال داشت طرفی که کلید زنگو میزنه خودش صدای زرررررت زرررررت بده!!! این نوع زنگ های درب کلا همگیشون خوراک زنگ زدن و فرار دسته جمعی بودن تا اینکه آیفن های تصویری اومد که زنگ زده یا نزده عکستون رو که میگرفت هیچ توی تمام شبکه های اجتماعی با کیفیت فول اچ دی آپلودم میشه و زیرشم کامنت میزاره به این مزاحم بیشعور هر چه دوست دارید بگویید فحش آزاد!!!


ادامه دارد...

آبوووووووودان تسلیت!!!

نمیدونم چطور شروع کنم اما بالاخره باید گفت من از همین تریبون به تمام هم وطنان آبوودانی تسلیت میگم شکست بسیار بسیار ناجوانمردانه تیم برزیل رو در مقابل آلمان. از همون اولم معلوم بود این آلمانیای نازیسم رحم و مروت سرشون نمیشه که هیچ میاند نزدیک یکماه برزیل میخورند میخوابند حالا هم جواب خوبیای برزیلو اینجور میدند خوب نامردا میخواستیند گل بزنید یکی ، دوتا فوقش سه تا نه دیگه هفت تا

طی بیانیه ای که تازه از آبووودان منتشر شده کلا دیگه کشور و تیمی به نام برزیل وجود نداره و آبووودانیا کلا برزیلو به رسمیت نمیشناسند