فیلم برداری

دیدید تو این مجالس عروسی و عقد فیلم برداریشون چقدر حرفه ایه؟؟!! به محض اینکه داری شیرینی میخوری یا میوه کامل میاد تو حلقت تکونم نمیخوره حالا اینش خوبه خدا نکنه مشغول گیگیلی درست کردن باشی اونم با حساسیت خاص و کلی وسواس بعدش ببینی طرف که زوم کرده روت هیچی تو قسمت زنونه هم پخش زنده است با کیفیت فول اچ دی دقیقا وقتی دوربین رو آدم زوم میکنه حس اینو دارم که تو مسافرت وسط راه دستشوییت میگیره داری با خیال راحت کارتو انجام میدی تازه میفهمی چند نفر داشتند با تمام جزییات نگات میکردند

ساپورت ایران

خب این هم موضوع مهمیه واسه خودش تاحالا شنیدید توی بعضی مسابقات یا اردوهای تیم ملی یا ... میگند ایران ساپورت خوبی نداشت یا نداره من میخوام بگم اینا همش حرف مفته  من خودم تو مغازه ها کلی ساپورت خوب و خوشگل دیدم از نوعای مختلفش!!! ساپورت پلنگی ، ساپورت رنگی و ... کلی هم کیفیت داره تازشم برا اینکه این پسرای گل منگولی هم دلشون نشکنه ساپورت پسرونه هم زدند  تنها خواهشی که از مسئولین دارم تهیه ساپورت در طرح ها و رنگ های مختلف و ارسال اون به مسابقات تیمی ، کشوری و بین المللی هست که دیگه خبری از ساپورت بد ایران نشنویم