فیض بوق

یک چند وقت پیش تو فیض بوق بحث بود چرا صفحات پر بازدید پاک میشند خب عزیز من ما به هزار زور و زحمت و دور زدن بووووووووق میایم تو فیض بوق که چند تا مطلب بخونیم بعد میبینیم سوال طرح کردند به نظرتون شرت آبی قشنگ تره یا قرمز یا حالا فلسفی ترین سوالشون این بوده که چرا وقتی میریم تو آب خیس میشیم خب بابا مالک فیض بوقم وقتی میاد میبینه ما انقدر سختی و در به دری میکشیم میایم اینجا بعد با این مطالب زاقارت و ماشالله فلسفی روبرو میشیم ، همینکه صفحتونو پاک میکنه برید خدارو شکر کنید وگرنه اگر مالکش یک ایرانی بود یا کل سیستمو از بین میبرد یا خودکشی میکرد و خلاص و در آخر باید اشاره کنم شرت رنگش مهم نیست جنسش مهم تره برا سوال دومم جواب ندارم

نظرات 8 + ارسال نظر
sms شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

جان خودت اسم فلسفه رونیارکه همچین فلسفه ای بهت نشون بدم که اون سرش ناپیداست!‏

بله چشم :دی

هنگامه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عروس برادر شوهرم توی دریا نمیومد میگفت خیس میشم منم بهش گفتم این آبش خشکه من قول میدم بیایی توی دریا خیس نشی

خداییش ته منهدسینا خسته نباشید حمیعا

الهه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ق.ظ

من دو سه ساعت وقت گذاشته بودم آنلایک کنم این پیجا رو.
آخه اولش اینجوری نبودن
نمیدونم چه ویروسیه افتاده تو فیسبوک یه دفه بعضی از پیجا اینجوری میشن. قبلش خوبن!

ویروس کپی پیست

گمنام جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://p-w.blogfa.com

به نام خواجه خطاپوش
سلام
دوباره انتخابات


خسته شدم از سیاست بی دیانت.

یاحق

خسته نباشی

یکی هستم دیگه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

شگفتاااااااااااااااااااااااااااا

آری شگفتاااااااااااا

sms پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ dragoncruel.blogsky.com

آخه این چه وضعیه من دیگه نظرنمیتونم بذارم چون بلدنیستم!
البته توبلاگسکای!!!

بابا کاری که نداره یکم سخت تر شده

sms پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ق.ظ dragoncruel.blogsky.com


جان خودت اسم فلسفه رونیارمیرم خونمون ها!

باشد حالا

فاطمه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

سلام
خب وقتی میریم تو آب خیس میشیم چوووون آب خیسـه!الان این جواب قانع کننده ای بود


نوشته هات شیرینه

سلام. آفرین واقعا جواب عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد