شب ادراری

وقتی من میگم ما نسل سوخته ایم باور نمیکنید. هی میگید قبلا مردم بیشتر خوش بودند. والا ماکه از کودکیمون فقط یکسری کابوس شب ادراری تو ذهنمونه البته من همیشه گرمای اولشو دوست داشتم اما حیف زود سرد میشد شب میرفتیم یک ساعت دستشویی کلا تخلیه ی کامل میشدیم آروم با بوس مامان بابا میخوابیدیم صبح که پا میشدیم میدیدیم یک دریاچه رو تشکمون درست شده فقط ماهی توش کم داره حالا بماند که بعدش تلافیه بوسای ذیشبو بابا و مامان تو دلمون در میاوردن حالا دانشمندا نشستند یک دستگاه ساختند واسه بچه ها که به بابا مامان قبل شب ادراری اخطار میده. حالا چی میگه رو نمیدونم ولی احتمالا اینجوریه که اولش میگه مامان باباجیش دارم بعد صدا بلند تر میشه دیگه آخرای کار اگر کسی به دادش نرسید میگه دارم میترکما پس کوجاااااااااااااااااایند وقتیم کار از کار گذشت احتمالا یک آهنگ غمگین میزاره که پدر مادر دلشون به رحم بیاد از خیر زدن بگذرند خلاصه خسته نباشید واقعا فقط میتونم برا خودمون یک دقیقه سکوت طلب کنم

نظرات 9 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

پلی کردی چه آهنگ غمگینی گذاشت که جبران این همه جیش شستن و بکنه

اوهوم

sms دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

میگم طبع شعری داری؟
جان خودت شعری بذاربرام!!

چشم بزودی میزارم

sms یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

کجاییییییییییییییییییییییییییی!!؟

چرا میزنی حالا اومدم

الهه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

ای بابا نخواستیم. مجله جدید نخواستیم. کجایی تو؟

اوووووووووووومدم

هنگامه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

یه آهنگ آروم لدفن

چشم الان پلی میکنم

sms چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

شانسوداری اصلا!
تویک سال دوباررفتم کربلا!
من به کربلامیگم صفاسیتی،واقعااونجاحال داد!!!
صفاسیتیه دیگه بایدحال بده!
درضمن دعات کردما،بایدحلالم کنی تادعام قبولت بشه!!!

بابا شما نظر کرده ای مارو هم دعا کن

الهه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

خوب شد دانشگاها باز شد
کجایی؟
دیگه فکرشو نمیکردم با سر بری یونی برنگردی
اه اه اه. آخه پسر اینقد خرخون؟
تا فکرای بدتر از این به سرم نزده زودتر بیا.
نکنه زن گرفتی سرت شلوغه
یا شایدم توی عید تفریحی میکشیدی معتاد شدی. الانم تو مرکز ترک اعتیادی؟
واااااااااااااااای اصلا زنده ای؟

نه بابا یونی کجا بوووود. شرمنده چند روزی حالم خوب نبود چند روزیم اینترنت نداشتم قول میدم همشو جبران کنم

الهه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

بترکی عباس. ترکیدم

بگیر اونور نپاشی رو من

امیرسام جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

سکوت می کنیم

سکوت زیباییست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد