نتیجه ی فیلم زمانه!!!

پس از به مشورت نشستن با این عقل چلاقم به نتیجه رسیدم که پیامد و منظور فیلم زمانه نشون دادن یک راه جدید برای اردواج هست که با آخریم متد های روز دنیا مطابقه. در این روش شما اولین کاری که باید بکنید اینه که رشته ی وکالت خونده و یک وکیل بشید!!! بعد ازون یک موکل پولدار که حتما حتما پراید داشته باشه رو پیدا میکنید چند جلسه ای به دور از چشم خانواده باهاش بیرون قرار کاری (آره جون عمت) میزارید و منتظر میمونید تا موکلتون خر شده و پیشنهاد ازدواج رو به شما بده


چون یکم زیاده بقیشو میزارم تو ادامه مطلب

حالا شما با فیس و افاده بهش میگید نمیدونستم که این قرار ها قراره به اینجا ختم بشه و از موکلتون میخواید که دیگه اونو تو دفترش یا دفترتون ببینید و حرفی دیگه از ازدواج نزنید (البته اینا همش خالی بندیه ها و من که میدونم تو دلتون دارند قند آب میکنند) حالا اینجا کافیه موکلتون بگه چشم و ببخشید که جسارت کردم اونوقت شما یک لحظه پشماتون فر میخوره که نکنه طرف پرید پس یکم شل میکنید تا طرف بفهمه میتونه بازم سیریش بشه و اعصابتونو بریزه بهم. البته یک تبصره وجود داره که اگر چند تا موکل دارید و همشونم پولداره اول اونی که پیره و سرطان داره رو انتخاب کنید و یکم حرصو چاشنی زندگی کنید تا موکلتون زود ریق رحمت رو سر بکشه و افقی بشه حال شما مثل زالو تمام ثروتشو بکشید بالا و با توجه به شرایط و بیماری های موکلاتون شروع به انتخاب و قرار دادن اونها در نوبت های بعدی ازدواج کنید با تشکر از شما بانوی گرامی که تا انتهای این کلاس با ما همراه بودید


در آخر یک سوال درباره ی سریال زمانه از شما میپرسم. خواهشمندم به دقت پاسخ بدهید


به نظر شما ارغوان بعد از مرگ همسرش با چه کسی ازدواج میکند تا خود را ازین وضعیت بحرانی بی شوهری نجات دهد؟


الف) با همون آقا وکیله که واسش دندون تیز کرده و قبلا صاحب کارش بوده

ب) با پسر همساده چون هنوز خاطرات گل بازی و بچگیش یادشه

ج) با یک جوان رعنا خوشتیپ کاگر در شرکت سایپا و دارای ماشین پراید

د) هیچکدام تمام گزینه ها غلط است

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ق.ظ

ببخشید خو من تی وی ایران و نگا نمیکنم چرا میزنی عباس

میشه آدرستون رو بدید بگم برادرا بیاند دیشتونو ببرند

هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ق.ظ

زمانه چی هست میشه یکی برام توضیح بده

زمانه یک سریال در پیت

امیرسام جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

من سعی می کنم سکوت کنم چون واقعا فیلممون کردن

والا

sms چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

اصلن شمانمیخوادایده های منوعملی کنید!‏
ماکه بوقیم اینجاهمش میایم دررابطه دلتنگی بذاریادررابطه باتورم بذار!!
من الان ناراحت شدم!!!!!

دور از جوووووووووووووون. چرا دلتنگی؟

Arezoo سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://mony.loxblog.com/

عباس آقا اگه استاد دانشگاه بشی خیلی بامزه میشی !!میدونی واسه چی؟ واسه اینکه به همه ی بچه ها صفر میدی بعد میای سر کلاس واسه اعلام نمره میگی سلام شاگردان عزیزم شما همگی به حول و قوه ی الهی " صـــــ ــــفـــر " گرفتید. آفرین به این همه هوش و ذکاوت.اما وای به حاله شاگردا.آخی بیچاره ها گناه دالن .بهشون سلام منو برسون .خیلی دلم واسشون تنگ شدس!!!

وای چرا سرم گیج میره آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی افتادم رو زیمین

نمیدونم شاید

sms سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

یکی نیست به این داش عباسمون بگه
داش من زمانه فیلم نیست سریاله!!
من که میگم اصلن ازدواج نمیکنه یااصلن شوهرگیرش نمیاد!!!

داداش گلم منظور از فیلم یعنی مردم مارو فیلم کردند

Arezoo دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://mony.loxblog.com/

درود

عالییییییییییی بود.دست گلت درد نکنه!!

به نظرم د باشه جواب سوالدون!!

سر شما درد نکنه. آفرین جواب سوالو کلا غلط گفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد