بدقولی

طبق معمول بدقولی و گشادی اینجانب این هفته فایلمون آماده نشد ، ولی از همینجا قول میدم هفته بعد سومین مجلمون با تعداد صفحات بالا کیفیت عالی مطالب تکراری ، یخ و جلد چرمی از پوست گوزن آفریقایی منقرض شده آماده باشه و پنج شنبه ، جمعه و شنبه که بین التعطیلی هستش و یکشنبه که تعطیله رو سرگرمتون کنه. خلاصه کلام بگم من همیشه آمادم که مجله رو زودتر آماده کنم ولی امان از وقتی که باسن گرامی در گوشم میگه حرف الکی نزن  ولی خب بالاخره طی رایزنی هایی که شخص اینجانب با باسن محترم داشتم و تونستم از طریق زیر میزی و خرمالوی نارس ایشان را مجاب کرده که هفته ی آینده باید مجله آماده باشد والا کل یوم وبلاگ و خود من رو هوا هستیم. پس نظر یادتان نرود اگر هم یادتان رفت یا نطر ندادید هم اشکالی ندارد دستمان که بهتان نمیرسد پس دیدار بر روی پل صراط 

نظرات 6 + ارسال نظر
Arezoo یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://mony.loxblog.com/

سلام سلام

عباس آقا لینک شدی با افتخار!
قابل دونسی ما رو هم بلینک

میگما اگه خودت بنویسی خیلی عالی میشه !

مجله رو که دان کردم اکثرا چیزایی بودن که قبلا جاهای دیگه دیده بودم.

خیلی خوب میشه که مجله ها نوشته های خودت باشن .

یه سری از مطالبت رو جاهای دیگه خونده بودم .ولی از اونایی که خودت نبشتی خیلی خوشم اومد.احسنت واقعا جالب بود ...

همینطور ادامه بده

فعلا بای تا های





شما هم لینک شدی. ممنون بابت دانلود

sms یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

دادادیگه نبینم بدقولی کنیا!
اینجاآدمای بدقول دادای من نمیشن!!
شوخیدم داداش خودمم بدقول هستم.

پس بزن قدش دادا. چند وقتی نبودی دلمون واست تنگ شده بودااااااااااا

آرزو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

چقدر گشادی تو
تنبل خان

یه هفته در میان همین طوری سر کارمون بزاراااااا

رفتم دکتر میگه خوب شدنی نیست

آرزو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

من فقط به خاطر اینکه اون دنیا دیگه تورو نبینم نظر دادم

آفرین

الهه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

بیا اینم نظر. حالا ما رو یاد پل صراط نمینداختی نمیشد؟

باید نقطه ضعف گرفت

fars4 پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.fars4.760.ir

۵۶۲۰۲۳۰۶۵بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

دمت گرم همینمون کم بود ولی چون ظرفیت پولدار شدن رو نداریم مفلس باشیم بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد