مجله اینترنتی (1)

خب اینم از اولین مجله ی ما شرمنده هم مطالب کمه هم کیفیت داغونه و بیخش به فناست دیگه به بزرگیتون ببخشید دست تنهام و ... امیدوارم لبخندو رو لباتون بنشونه. برای بهتر شدنش حتما نظر بدید. دوتا لینک گذاشتم از سایت پیکو فایل و دومی پرشین گیگ

دانلود از پیکو فایل

دانلود از پرشین گیگ

نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه نیکیان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://3dayejavan.blogsky.com

یک دنیا ممنون....
کارم راه افتاد!
اگه دوستداشتید به وبلاگ من سربزنید...

خواهش میکنم. بله حتما

یه مریم جدید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ق.ظ http://newmaryam.blogsky.com

سلام.
ممنون از زحمتی که کشیدید. برای تجربه اول خیلی خوب بود. اگر بتونید از طنز های دست اول یا اونهایی که به قلم خودتون هستند استفاده کنید، خیلی بهتر میشه.

چشم حتما

فاطمه نیکیان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

مررررررررررررررررررررررسی!
راستی متنا تونم خوندم! واقعا استعداد خوبی دارید...
تبریک

خواهش میشود. نظر لطفتونه

آرزو یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

اوووووووف
مخفف T_طنزهای B_بی G_قافیه

چرا من دیر قسمت نظراتتو که آپدیت می کنی می بینم ؟؟؟؟
یا واقعا دیر به دیر آپ می شه

شرمنده یکم مشغله ی کاریم زیاد بود

فاطمه نیکیان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://3dayejavan.blogsky.com

ببخشید اینقدمزاحم میشم!
میشه حالا بگید عکس رو چه جوری باید توی اینترنت آپلود کنم؟

توی سایت persiangig.com ثبت نام کنید بعد از پبت نام اونجا فایلتون رو آپلود کنید و بعد لینکشو کپی کنید و داخل بلاگ اسکای رو تصویر درخته هست کلیک کنید لینکتون رو اونجا کپی کنید و تایید کنید عکستون قرار داده میشه

فاطمه نیکیان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://3dayejavan.blogsky.com

ممنون از راهنمایی تون!
موفق باشید

خواهش میکنم

امیرسام یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

بلاخره نمردیمو مجلتم دیدیم،خوب نبود ولی بدم نبود.
ما منتظریمااا،شماره دوشم بده بیرون ببینیم و کیفور شیم
خدا قوت دادا

این جووووووووووونم کجایی پسر پیدات نیست انشالله این پنج شنبه نسخه دوم میاد

نسیم شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com/

منم دانلودش کردم

ممنون از اینکه وقت گذاشتید

مهراوه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

واقعا عجب حوصله ای داری شما!!!
دستت درد نکنه

خواهش میکنم

الهه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام. مرسی ک به یادم بودی و سراغمو گرفتی.
شرمنده یه مدت نیومدم
مجله تم خوندم. بد نبود ولی همه ش مطالب خودت نبود. بود؟
یه سوال فنی:
این اسم فایل معنیش چیه؟ TBG

خواهش میشود یالاخره باید سر زد. نه مطالب خودم نبود طنزهای اینترنتی بود دیگه. اونم مخفف T_طنزهای B_بی G_قافیه

هنگامه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

مخصوصا که اصطلاحات عباس هم قاطیش میکنی

هنگامه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

عباس توی این طنزهای کوتاه موفق تری پسر کوتاه و مفید و زیبا

انشالله هر دورو به سختی ادامه میدیم

هنگامه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

عباس خوب بود هر چه از دوست رسد نیکوست

ممنون از نظرتون

فاطمه نیکیان جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من به تازگی یک وبلاگ در بلاگ اسکای ساختم...
اما متاسفانه برای گذاشتن عکس و لوگو مشکل دارم ممکنه به من کمک کنید؟

برای عکس که باید در جایی عکستونو آپلود کنید و لینکشو داخل وبلاگتون وارد کنید برای لوگو هم که خود بلاگ اسکای این قابلیت رو داره

خورشید جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

خوب و بدش چندان مهم نیست .. همین که لحظه ای طنزآلودم کردی ممنون ..

خواهش میکنم

آرزو پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

مرسی از زحمتی که کشیده بودی
ای بدک نبود .بعضی هاش یکم قدیمی بودن اما می شد تحملش کرد

ان شالله دفعه های بعد جبران می کنی

انشالله تمام کم و کاستی ها جبران میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد