تفریحات سنتی

اونایی که میگند یک گ.و.ز به اندازه ی ده قرص اکس شادی آور است بیجا کردند من خودم یکبار تو یک جمع خیلی خیلی صمیمی بودم یکی همچین خودشو خالی کرد ، شادی که نداشت هیچ از ترس نزدیک بود افقی شم  کلا یک لحظه کل بدنم رفت تو خلآ احساس کردم آخر دنیا شده یا بمب هیدروژنی ترکوندند شادی های سنتی درسته از صنعتی بهتره ولی گاهی وقتا هم خطر آفرینه خب. بیایید با نگاهی به جمع و دوستان به موقع ازین دستاورد سنتی استفاده کنیم 
نظرات 8 + ارسال نظر
مهندس هویج سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://havijoo.blogsky.com/


احسنت احسنت

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

خیبلی باحالی

ما بیشتر

آرزو یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

عجب جمعهای دوستانه ای دارین شما ها
مردم از خنده


خیلی با حالی و شوخ طبع عباس
کلی حالم عوض می شه بهت سر میزنم

خدا و شکر که حرفام باعث خندتون میشه

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

من هر شب باید بهت سر بزنم والا بوخودا

ممنون کلی روحیه گرفتم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ

میشه جمع دوستانت هم بگی چه جور بودن افقی یا عمودی

همه عمودی بودن بعد افقی شدن

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

از یکی دیگه شوخی های سنتی استفاده کنید تا

آره شوخی سنتی زیاد هست

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

نمیتونم نظر بدم دارم از خنده میمیرم

یعنی انقدر مطلبم خنده دار بود؟؟؟

sms شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

بیاییدبرای کمک به این زلزله زدگانی که دراین ماجراخفه شدن یامفقودشدن تنفس مصنوعی اعطاکنیم!
ستادکمک به زلزله زدگان تنفسی

ایولا با جمات خیلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد