سفره

یکی از بدترین شکنجه ها که سخت ترین آدم ها هم زیرش طاقت نمیارند و لب به اعتراف باز میکنند پاک کردن سفره ی شام و ناهاره آخه چرا همیشه این قرعه به نام من میفته خدا پدر مادر کسیکه سفره ی یکبار مصرف رو اختراع کرد کل الیوم بیامرزه

نظرات 9 + ارسال نظر
goli پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

aaaaaaaaaaah hamishe inkaro be manam midan

گلی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

واقعا خدا پدر و مادرشو بیامرزه

واقعا. الهی آمین

هنگامه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.cam

حالا یادت میمونه روزنامه بخری

فردا میریم یک خروار روزنامه میخرم

هنگامه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.cam

عباس پسر جان امروز نوبت شماست سفره دستمال کنی چون خیلی مشتاقی این و بهت میگم

ممنون کلی خوشحالمون کردی

الهه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ


عوضش من با زرنگی تمام میشینم پای سفره. بعد ک خواهرام کل سفره رو جمع کردن و من همچنان نشسته بودم میگم دسمال سفره رو بیارین خودم پاک میکنم.
بهتره که. از زیر بار شکنجه عظیم سفره جمع کردن خلاص میشی

این زرنگیه؟ آفرین به این زرنگی ادامه بدید

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

عجب کاری نداره که!

فکر کنم تاحالا قسمتتون نشده ها

خورشید پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

من پست هایت را می خوانم قطعا و هرچند با تاخیر .. ساده و صمیمی هستی و ..خوب.

ممنون نظر لطفتونه

آرزو پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

آره ، منم خیلی بدم میاد
همیشه سعی می کنم فرار کنم اما نمی شه

به قول بابام عادم گربه ی خونه باشه کوچک خونه نباشه

ایول عجب جمله ای گفته پدرتون

هنگامه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

مگه سفره میندازید نه بابا روی روزنامه بیتره پولشم قبلا دادی

استفاده بهینه

روزنامه هامون تموم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد