فیلم ترسناک

انقدر حال میکنم وقتی تو یک جمع هستیم ، یک فیلم ترسناک پخش کنند وسط فیلم یکدفعه داد بزنم همه کل پشم و پرز بدنشون بریزه بعدش بیفتند دنبالم که خفم کنند. لذت بردم در حد لالیگا که میگما  البته قبل از فیلم کلیه ی افراد رو مجبور کنید حتما دستشویی برند که حادثه ای به وجود نیاد اینجا خانواده نشسته

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرسام دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

آی حال میده،حال میده،حال مییییییییییییییییییییییییییییییییییده

چرا داد میزنی امیر؟ هاااااااااااااان؟ بابا همه خوابند

هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

نه خیلیم خوبه یهو جییییییییغ بزنی چه حالی میده

بیا یه روز با هم بریم سینما البته مهمون من اون وقت دوتایی با هم داد بزنیم ....
هر دومونو با یه اوردنگی بیرون کنن چه حالی میده

شرمنده مامانم گفتم با غریبه ها بیرون نرو میدزدنت

سمیه یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://doctor-somayeh.blogfa.com/

انقده بدم می اد از این کارای جلف
یکی هم تو فامیل ما هست وسط فیلم ترسناک از این پارازیت ها میده
من که هی تو دلم فحشش می دم

بابا اعصاب نداریا

سمیه یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://doctor-somayeh.blogfa.com/

اختیار داری عباس آقا
جنس همه زنا از ازل تا به ابد اصله اصله
خیالت راحت
این مردان که جنسشون همیشه خدا شیشه خورده داره
البته الان دیگه واژه "مرد" داره از فرهنگ لغات خذف می شه
حواستون باشه ها شما با یک فمنیسم که آتیشش هم تنده دارید صحبت می کنید ها

بابا فمینیست. خداییش کاش همه جا تساوی حقوق زن و مرد بود نه هرجا که به نفعتونه فمینیستاااااااااااااااااااااااا

آرزو یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

مگه مریضی ؟؟؟
چه دردیه آخه

وای اگه شب و همه جا هم تاریک باشه که بخوای بترسونیشون ، آی حال می ده بعدش بیفتن دنبالت و تا می خوری بزننت

بیا بعد به من میگند مگه مریضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد