دهه شصتی (2)

دلمان تنگیده واسه ی یک اسم و فامیل با چاشنی بزن بزن که هر چی اسم چرت و چرت بود مینوشتیمو با هزار  دلیل و قسم و آیه ثابت میکردیم که این چیزی که نوشتیم درسته. یا برای قایم موشک که همیشه تو بازیمون یه اسگل باحالی بود همیشه هرجا میرفتیم اونم میومد پیش ما مخفی میشد یکی نبود بگه خب آیکیو یکم خلاقیت بخرج بده اه. خداییش کلی با خودمون حال میکنم هر چی نباشه ما دهه شصتی هستیم و هرچی نباشه لذتای بچه گیمون همش واقعی بود و قابل لمس نه مثل بچه های الان که همش پای لپ تاپ و تبلت و ... هستند و افتخار میکنند غول مرحله آخرو به سیم سوت ثانیه خشتکشو کشیدند سرش بعد اونوخت (:دی) تو دنیای واقعی تا یک سوسک میبینند تر میزنند به تمبان خودشون. آخه این دردو من به کی بگگگمممممممم
نظرات 3 + ارسال نظر
talaleh دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://talaleh.blogsky.com

من دهه 60 هستم و درکت میکنم

ما دهه شصتیا بی شماریم

هنگامه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

بچه های من ده شصتین و از سریال خودت اصن هیچی نمیفهمن بخدا ...
شوخی میکنم سه تا ده شصتی دارم خیلی هم با حالن ...
فک نکنی سن جنتی رو دارم

میدونم سنتون بیشتره

anna شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

فقط میتونی اینو به یه دهه شصتیه دیگه بگی چون اونه که می فهمتت

دهه شصتیم آرزوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد